Ahad, Disember 9

MALAM PERTAMA

MALAM PERTAMA


 
aku nk cite pasal malam pengantin..aku kawin 2 tahun lepas..erm..mase dh nikah tu dh sah bergelar suami isteri.. bahagia skali aku mase tu..penat jugak mase tu..penat2 jugak aku ngn bini aku happy sebab malam tu kitorang akan buat projek pecah dara..x sabar aku tunggu malam..pas sanding ptg tu kitorang masuk bilik nk tukar baju..erm..so bile dh ade peluang tu aku ape lagi..belum sempat tukar baju aku dh cium2 bibir bini aku..aku peluk2 bini aku..aku raba2 tetek die yg montel tu..geram giler aku mase tu siol..aku baring kan die..aku romen2..cium2 leher die..cium tetek die..aku raba cipap die yg dh sedia banjir tunggu masa malam nanti nk kene jolok ngn btg aku..aku betul2 stim giler mase tu..nk jer aku jolok cipap die mase tu jugak..tp bini aku ckp sabar..tunggu malam..byk prgram nk buat lagi..xpe..aku sabar mase tu..dh kuar byk air mazi aku mase tu..geram siol..kitorang pon kuar la jumper sedara mare bini aku..salam2 sume kawan2 yg dtg.. kul 8 malam kitorang sanding lagi..utk family die plak..so mase tu dh penat..aku dh malas jer..dalam kepala otak aku nk main jer malam nanti..aku asyik stim jer sial..x tahan.. akhirnye..dalam kul 11 malam..majlis tamat..so aku ckp nk tido awa sebab penat sgt..padahal aku x pnat pon..aku pon masuk bilik ngn bini aku..tutup jer pintu..terus bini aku rangkul aku..kitorang bercium2 puas2..nikmatnyer..peluk2..raba2 sume la..sambil tu kitorang bukak baju masing2..wow...montoknyer badan..putih nyer tetek bini aku..geram betul aku siol..x tahn..btg aku dh keras giler babeng..ape lagi aku tolak die baring atas katil..aku rangkul die..ium2 mulut..cium leher..aku jilat2 tetek bini aku..peh sedapnyer main..tgn aku aku gentel biji klentiti die sampai basah giler..berair siol..dlm 10 minit aku romen2 die.geram sial aku tgk bdn die..aku x tahn aku masuk btg aku dlm cipap die..peh..susah nyer..maklum la dara lagi bini aku..aku tolak slow..lame2 masuk ..peh sedap..aku henjut kaw2 punyer..best nyer..aku henjut sekuat hati sampai la aku terpancut..peh..bini aku mencungap2..best nyer pancut dalam cipap..nikmat x terhingga..btg aku basah bercampur ngn air die..melekit siol..bini aku yer cipap tembam..so air pon byk..malam tu kitorang bangun kul 3 pagi..kitorang main lagi..peh..x puas2 aku main..geram sial..sedap nyer..bangun tido kul 8 pagi kitorang main lagi..peh..maklum la..malam pertama dapat cipap..3 kali aku main ngn bini aku..pg tu aku buat lovebite byk kt leher bini aku..amik ko..adik2 die tgk pon baru die tahu malam tadi aku projek pecah dara aku dh berjaya..aku puas hati siol dpt kawin...so..kawan2 cepat la kawin..jgn buat maksiat..2 kali seminggu aku main ngn bini aku skrg..syok jer..die pon suke..i love t..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan